一部アカウントの利用確認手続きのお願い
(English version follows.)
システム設定のミスにより下記期間に登録されたアカウントの一部について、「アカウント利用確認」が利用登録システム上で表示されていない状態でした。
期間:2020/9/1 ~ 2021/3/31
対象:広大IDを複数所有されている方の新規アカウント登録
原因:設定ミス
該当するアカウントの利用確認期限は以下のように変更済みです。
旧利用確認期限:アカウント登録日から90日後
新利用確認期限:2021/6/30
対象となるアカウント所有者には、既にアカウント利用確認案内メールが届いていると思いますが、上記期限までに「アカウント利用確認の手続き」を実施していただきますようお願いいたします。
尚、今回の設定ミスによる情報漏えいなどはありません。
お手数をおかけしますが、以上、よろしくお願いいたします。
———–
Request of the Account Confirmation procedure of some accounts
Due to a mistake in the system settings, the account confirmation could not be displayed for some accounts that were registered during the following period.
Period: September 1, 2020 ~ March 31, 2021
Target: New account registrations by users who own multiple HIRODAI-IDs
Cause: Configuration error
The account confirmation period has been changed as follows
Original Confirmation Deadline: (90 days after the account registration date)
Modified Confirmation Deadline: June 30, 2021
If you are the owner of the account, you have already received the confirmation email, please confirm your account before the above deadline.
There is no information leakage due to this setting error.
We apologize for the inconvenience.
Thank you very much for your cooperation.