IMCアカウントがロックされた方へ
IMCアカウントは決められた期間内に以下が未実施の場合にロックされます。
- アカウント年度更新(在籍2年目以降の方)/アカウント利用確認(在籍1年目の方)
- 初期パスワード(入学時に大学から配布されたパスワード)の変更
IMCアカウントのロック解除およびパスワードの変更については以下をご確認ください。
もしIMCアカウントおよび広大IDの多要素認証が未設定の場合は以下もご確認ください。
何卒ご理解賜りますよう、よろしくお願い致します。
IMC account will be locked if following have not been completed within a specified period of time.
- Account Renewal (after 2nd year of enrollment) /Account Confirmation (1st year of enrollment)
- Initial password change
Please refer to below for information how to unlock IMC account and change your password.
If multi-factor authentication (MFA) setting for IMC account and HIRODAI ID have not been completed, Please also refer to below for information.
Thank you for your understanding.